אורטופדיה ופציעות ספורט

תנועה ואיכות חיים

תנועה היא חיים, ואיכות החיים שלנו תלויה באופן ישיר ביכולתנו לנוע ולתפקד פיזית.

התנועה ותפקוד מערכות השלד והשריר שלנו דרושים לנו לא רק על מנת לתפקד אלא גם כדי להנות מחיים הרמוניים וחיוניים. מעבר לתפקוד הבסיסי, חשוב לי בתור מטפל שתהיה למטופלים שלי גם היכולת לרקוד, לקיים יחסים אינטימיים, לקפוץ עם הילדים, לשחק עם הנכדים, לצאת לטיולים, ללכת ולבצע פעילות גופנית.

התמחות בבעיות אורטופדיות

הטיפול בבעיות אורטופדיות, וההתמחות באורטופדיה, מהווים חלק עיקרי ומרכזי בקליניקה שלי. אני מטפל בנשים וגברים אשר סובלים מבעיות אורטופדיות ופציעות ספורט לרבות:

לאורך השנים צברתי נסיון טיפולי רב בטיפול בבעיות אורטופדיות באמצעות רפואה סינית ואני רואה תוצאות נהדרות מדי יום החל מהקלה בכאבים ועד ריפוי וחזרה לאיכות חיים ותנועה חופשית.

הטיפול בכאבי גב ובבעיות אורטופדיות כמו הטיפול בבעיות אחרות מתייחס, בין היתר, לאורח החיים שלנו.

הקשר בין אורח חיינו לבעיות אורטופדיות

אופי העבודה וחיי היום-יום שלנו משפיע על תפקוד עמוד השדרה, השרירים, העצבים והמפרקים:

ישיבה ממושכת מול מחשב, הרמת משאות כבדים, חוסר שעות שינה, נשיאת ילדים, הריונות ולידות, היעדר פעילות גופנית, התעמלות יתר או התעמלות לא מבוקרת, עשויים כולם וכל אחד בנפרד לגרום להופעת בעיה אורטופדית אקוטית או כרונית, וליצירת כאב, דלקת, ומגבלה בתנועה אשר יוצרים קושי אמיתי בחיי היום-יום.

מניסיוני הרב בתחום זה ומטיפול במאות מטופלים בקליניקה לאורך השנים, אוכל להבטיח לך כי הטיפול ברפואה סינית מועיל במיוחד במקרים של כאבי גב ובעיות אורטופדיות.

יעילותה של הרפואה הסינית בטיפול בבעיות אורטופדיות

יעילותה של הרפואה הסינית מוכחת ומוכרת בטיפול בבעיות אורטופדיות מהשורש :

הטיפול בדיקור סיני מסייע לגוף לשפר את זרימת הדם למקום הפגוע, לשחרר חומרים משככי כאב (אנדורפינים), ולהרפות את השרירים ואת הלחץ שנוצר על המערכת העצבית. באמצעות שילוב של דיקור ושיאצו ניתן להקל בכאב, לעודד ריפוי של דלקת ולהביא את עמוד השדרה, השרירים, המפרקים והמערכת העצבית למצב של איזון ותפקוד תקין.

יתרון נוסף של הרפואה הסינית בטיפול בכאבי גב ובעיות אורטופדיות, הוא בתגובה המהירה של הגוף לטיפול (אפשר להרגיש הקלה ממש מהטיפול הראשון), וכן ביכולת לשמור על התוצאות הטובות ועל בריאות לאורך זמן.

נוסף על השילוב בין דיקור הסיני  לשיאצו בקליניקה, אני מלמד את המטופלים שלי תרגילי טאי-צ'י וצ'י-קונג ותרגילי נשימה. התרגילים אינם חובה כמובן, אבל ביכולתם לסייע גם לך לשמור על תוצאות שהושגו בקליניקה ועל בריאות עמוד השדרה לטווח ארוך.

תהליך האבחון והטיפול בקליניקה

כל תהליך טיפולי ובעיקר בתחום האורטופדי, יתחיל בתשאול והערכת מצבך. נבדוק ביחד מהי רמת הכאב, האם יש הקרנה של הכאב לאיזורים נוספים בגוף, והאם יש מוגבלות בתנועה ומה אופיה. נוסף על כך, נבדוק איזה אבחון קיבלת אצל רופא אורטופד אילו בדיקות נערכו, והאם או אילו תרופות ניתנו לך.

לאחר התשאול, נערוך אבחון מדויק לפי בדיקה פיזית ואבחון דופק ולשון, ולאחר מכן נתחיל בטיפול ונתקדם בקצב הנכון לפי מצבך ולפי תגובת הגוף לטיפול.

חשוב לי לציין כי כאשר מטופל נוטל תרופות לשיכוך כאבים או תרופות נוגדות-דלקת, הטיפול בקליניקה יתמוך בטיפול התרופתי וייעשה במקביל, כך שאין מניעה לטפל בכאב ובבעיה שלך במקביל לטיפול תרופתי, אם יש צורך בכך.

מניסיוני, כבר לאחר הטיפול הראשון או לאחר מספר טיפולים תורגש הקלה כך שהצורך במשככי כאבים יילך ויפחת.

אני מזמין אותך ליצור קשר ולהכניס הקלה וריפוי לחייך.

אשמח לסייע לך, ולענות לכל שאלה בנושא.

אני כאן בשבילך,

יריב.

הטיפול בכאבי גב ופריצת דיסק ברפואה הסינית

הטיפול בכאבי גב ופריצת דיסק ברפואה הסינית

כאבי גב, פריצת דיסק ובלט דיסק מדוע כל כך הרבה מאיתנו סובלים מכאבי גב? כאבי גב הם בעיה שרובנו סובלים

כאבי כתפיים, הסתיידות וכתף קפואה

כאבי כתפיים, הסתיידות וכתף קפואה

בעיות כתפיים וכאבי כתפיים – הקדמה בעיות וכאבים באזור הכתף הם מצב נפוץ אצל חלק ניכר מהאוכלוסייה, וזאת, בין היתר,

מרפק טניס Tennis Elbow

מרפק טניס Tennis Elbow

מה זה מרפק טניס? מרפק טניס (Tennis Elbow) הוא כינוי נפוץ למצב רפואי (Lateral Epicondilitis) של דלקת בגיד ובשרירים האחראים ליישור

דורבן בכף הרגל

דורבן בכף הרגל

מהו דורבן דורבן בכף הרגל  או בשמו הנפוץ יותר, דורבן, הוא כינוי לתופעה של כאב חד ומתמשך באיזור מרכז העקב

דלקת מפרקים ניוונית (אוסטאוארטריטיס)

דלקת מפרקים ניוונית (אוסטאוארטריטיס)

מהי דלקת מפרקים ניוונית? דלקת מפרקים ניוונית (Osteoarthritis), נקראת גם דלקת פרקים ניוונית או אוסטאוארטריטיס, היא המחלה הנפוצה ביותר במשפחת