בריאות נשים וגניקולוגיה

הטיפול בנשים באמצעות רפואה סינית

הטיפול בנשים ברפואה סינית הוא עולם שלם בפני עצמו. הפיזיולוגיה הנשית הייחודית והשלבים השונים בחייה של אישה מזמנים לנשים אתגרים ומצבים בריאותיים אשר דורשים התייחסות הן במובן של מניעה ואיזון, והן במובן של ריפוי ותמיכה, בהתאם לכל שלב ומצב בריאותי.

פריון, וסת, הריונות ולידות, גיל המעבר (מנופאוזה) ועוד "תחנות חיים" ומעברים הורמונליים מתבטאים בחייה של כל אישה בדרכים ודרגות שונות. כאשר אנו מתבוננים גם על גורמים אישיים וסביבתיים כגון: תורשה, תזונה, מתח, והיעדר פעילות גופנית, אנו רואים למעשה איך כל גורם ומעבר בחייה של אישה יכולים להשפיע וליצור חוסר איזון במערכות הגוף ובנפש.

הטיפול בנשים בקליניקה

כאשר נוצר חוסר איזון הוא יתבטא בסימפטום, כאב או מחלה וכך למעשה נוצרות בעיות נפוצות אותן אני פוגש אצל המטופלות שלי מידי יום בקליניקה.

בין היתר, אני מטפל בבעיות הנפוצות הבאות:

יעילותה של הרפואה הסינית בטיפול בנשים

אם את מתמודדת עם אחד המצבים שהוזכרו או עם כל מחלה, בעיה מתמשכת וקושי בריאותי בתחום גניקולוגיה ובריאות נשים, דעי כי באמצעות הטיפול ברפואה סינית ניתן לטפל בבעיה מהשורש ולהגיע לריפוי ואיזון מלא.

יעילותה של הרפואה הסינית הוכחה מחקרית בטיפול בבעיות גניקולוגיות בנשים ומניסיוני ניתן להגיע לתוצאות מעולות בקליניקה – להסדרת הוסת, להקלה בכאבי מחזור, איזון הורמונלי, הקלה בתופעות גיל המעבר, תמיכה בפריון וטיפולי פוריות, וטיפול בבעיות רבות נוספות.

כאשר אני מטפל בך בקליניקה אני מקפיד לבצע תשאול מקיף ולהתייחס לכל בעיה לעומק. בטיפול אני משלב דיקור סיני, שיאצו, צמחי מרפא, ייעוץ תזונתי, תרגילי נשימה ותרגילי גוף, והכל – בהתאם למצבך והעדפותיך.

כמטפל ברפואה סינית אני נותן דגש לא רק להקלה בסימפטומים וריפוי אלא גם לשמירה על בריאותך לאורך זמן ולאיזון הגוף לטווח הארוך.
אשמח לסייע לך, ולענות כל כל שאלה בנושא.

אני כאן בשבילך,

יריב.

אנדומטריוזיס Endometriosis

אנדומטריוזיס Endometriosis

מה זה אנדומטריוזיס? אנדומטריוזיס (Endometriosis) היא מחלה גניקולוגית שבה הרקמה הרירית של הרחם (אנדומטריום) "נודדת" אל מחוץ לחלל הרחם. כאשר

הטיפול בתופעות גיל המעבר ברפואה הסינית

הטיפול בתופעות גיל המעבר ברפואה הסינית

מהו גיל המעבר? גיל המעבר הוא כינוי לתקופת מעבר בחיי האישה, בה מתרחשים בגופה שינויים הורמונליים רבים אשר מסמנים את

כאבי מחזור ותסמונת קדם וסתית (PMS)

כאבי מחזור ותסמונת קדם וסתית (PMS)

כאבי מחזור ותסמונת קדם וסתית הם בעיה נפוצה בקרב נשים, בעיקר בגיל הפריון. עפ"י סטטיסטיקות ומחקרים בעולם המערבי כ-70 אחוז

הטיפול בדלקות בדרכי השתן ברפואה סינית

הטיפול בדלקות בדרכי השתן ברפואה סינית

דלקות בדרכי השתן הן בעיה מוכרת מאוד בקליניקה ובטיפול ברפואה סינית בכלל. רובנו סבלנו לפחות פעם בחיינו מדלקת בדרכי השתן,

הטיפול בפיברומיאלגיה ברפואה סינית

הטיפול בפיברומיאלגיה ברפואה סינית

מהי פיברומיאלגיה פיברומיאלגיה (בעברית – דאבת השרירים) היא תסמונת המאופיינת בכאב כרוני מפושט (כלומר, בכל הגוף) של שרירים וגידים, ובתופעות