תסמונת כאב אגן כרונית – טיפול טבעי

כאבים כרוניים באגן מוגדרים ככאבים בבטן התחתונה ובאגן שנמשכים שישה חודשים או יותר. הכאב יכול להיות תסמין של מחלה אחרת או המחלה בפני עצמה. זה לא תמיד פשוט למצוא את מקור הכאבים ופעמים רבות הפתרון נמצא ברפואה הסינית שבה ניתן דגש על חיפוש מעמיק ואבחון אישי ואינו סותר או תלוי באבחון של הרפואה המערבית. בראייה הסינית אנו מתייחסים למצב הכולל של בריאות האישה, לכלל התסמינים והתופעות השונות.

מה יכולות להיות הסיבות לכאבי אגן?

חשוב מאוד לזכור, כי פעמים רבות יש לגורמים פסיכולוגיים השפעה גדולה על הכאבים – עוגמת נפש שנגרמת עם התמודדות עם כאבים לאורך זמן, עלולה להחמיר הבעיה ולגרום להחמרתה.

  • אנדומטריוזיס – מחלה גניקולוגית שבה הרקמה הרירית של הרחם "נודדת" אל מחוץ לחלל הרחם. כאשר הרקמה הרירית חורגת וגדלה על פני איברים או חללים אחרים של הגוף נוצרים נגעים רקמתיים ולעיתים אף ציסטות אשר גורמים לכאבים קשים, דימומים וסימפטומים נוספים
  • מתיחת יתר של שרירי רצפת האגן
  • שארית רקמת שחלה לאחר כריתת רחם ושחלות.
  • מיומות עלולות לגרום לתחושת כבדות ומלאות באגן ולגרום לכאבים עזים.
  • תסמונת המעי הרגיז – גורמת לכבדות ומלאות באגן. יוצרת תחושת עצירות, נפיחות ושלשולים.
  • דיכאון, לחץ וחרדה עלולים להחמיר ולחזק את הסיכויים לכאב אגן כרוניים.

איך אפשר להקל על כאבי אגן באמצעות רפואה סינית?

הטיפול בכאבי אגן באמצעות הרפואה סינית הינו טיפול בטוח ויעיל, מניסיוני הוא עוזר למטופלות רבות בהפחתת רמת הכאב ושיפור ניכר באיכות החיים. הטיפול מתחיל באבחון מדויק ומקיף של מצבך כמטופלת: באמצעות אבחון מדדי דופק, לשון ושאלות נוספות, אפשר לאבחן את מצבך האישי ולשלב מספר של כלים מתחום הרפואה הסינית לצורך הטיפול. בדרך כלל, הטיפול מתחיל בדיקור סיני, ובהמשך נשלב ייעוץ תזונתי ונעזר בצמחי מרפא. הייעוץ התזונתי בראייה סינית חשוב מאוד ומסייע לאיזון נכון של הגוף, ולהזרמת הצ'י והדם. הטיפול יעיל גם בכאבים זמניים של סימפיזיוליזיס – כאבי אגן בהריון.

הטיפול יסייע לך במספר מישורים:

  • שיפור זרימת הדם וחיזוק הדם
  • הקלה בכאבים
  • הסדרת הוסת
  • איזון ותמיכה במערכת העיכול
  • שיפור רמות האנרגיה בגוף

רפואה משלימה היא תוצר של תורות טיפול עתיקות שהתפתחו לפני אלפי שנים בסין ומקומות אחרים בעולם, שיטות אלה משמשות אותנו בהצלחה רבה גם כיום, ואלפי מחקרים בדקו והוכיחו את יעילותן על המטופלים.

היעילות של רפואה סינית הוכחה באופן מחקרי בטיפול ופותר בעיות גניקולוגיות רבות, מניסיוני האישי אפשר להגיע לתוצאות מצוינות שמיטיבות מאוד עם המטופלות.

אם את מתמודדת עם אנדומטריוזיס, כאבי אגן טיפול טבעי יכול מאוד לעזור ולביא להקלה משמעותית בכאבים, באמצעות טיפול ברפואה הסינית אפשר לטפל בבעיה מהבסיס ולהגיע לריפוי ואיזון מלא.

לכל המידע על אנדומטריוזיסלחצו כאן

בקליניקה שלי, אני מקפיד לבצע תשאול מקיף ולהתייחס לכל בעיה לעומק. בטיפול אני משלב דיקור סיני, שיאצו, צמחי מרפא, ייעוץ תזונתי, תרגילי נשימה ותרגילי גוף, והכל – בהתאם למצבך והעדפותיך.

כמטפל ברפואה סינית אני נותן דגש לא רק להקלה בסימפטומים וריפוי אלא גם לשמירה על בריאותך לאורך זמן ולאיזון הגוף לטווח הארוך.

אשמח לסייע לך, ולענות כל שאלה בנושא בטלפון: 052-2496551 או צרי איתי קשר כאן.