ד"ר אליס בר נס

הגעתי ליריב עם מחלה כרונית (אנדומיטריוזיס), שגרמה להתקפים של כאבי בטן קשים פעם בשבוע. תרופות עזרו באופן חלקי וזמני בלבד, וכמוהם גם שיטות טיפול אלטרנטיביות אחרות. חייתי בפחד מפני ההתקפים, שישבשו את היכולת שלי לעבוד ולתפקד למשך כמה שעות, והותירו אותי תשושה אחר כך. כיוון שלא ידעתי מתי זה יבוא, כל איכות החיים שלי נצבעה בפחד הזה.

אחרי ההריון השני שלי, המחלה, שמושפעת ממצב הורמונלי, ירדה. אחרי שסיימתי להניק, התחילה לחזור, בדיוק כמו שקרה אחרי ההריון הראשון. אלא שהפעם הגעתי ליריב. יריב טיפל בבעלי עוד קודם לכן, ועזר לו מאוד עם בעיות אורטופדיות שיש לו. החלטתי לנסות. לא היו לי ציפיות גבוהות, שכן כל דבר אחר שניסיתי הניב פרות כל כך חלקיים.

כבר מהטיפול הראשון הרגשתי שהגוף שלי מגיב. חשתי פרץ אנרגיה ונמרצות. אחר כך, עם המשכות הטיפולים, ראיתי כיצד תדירות ההתקפים הולכת ויורדת. במקום פעם בשבוע, עברתי התקף בתדירות של פעם בכמה חודשים.

כיום, אני לא זוכרת מתי היה ההתקף האחרון. חווית החיים שלי השתנתה לחלוטין. במקום להרגיש חולה, עם תפקוד שיכול בכל רגע להשתבש, אני מרגישה כמו אדם בריא, שיכול, ככל אחד אחר, להתמודד עם המשימות של עבודה, גידול ילדים, ויתר התביעות וההנאות של החיים. אני כבר לא חוששת לנסוע לטיולים, מרגישה שאוכל לעבוד כמו שאני צריכה ורוצה, ושעננה כבדה של דאגה הוסרה מחיי.

יריב הוא לא רק מקצוען, אלא גם עדין וסימפטי, שהאינטראקציה אתו הייתה תמיד נעימה. הוא משרה ביטחון ואמון, ומפגין דאגה ואיכפתיות אמיתית כלפי מטופליו. הוא מתעניין בכל ההיבטים של חיינו כולל תזונה ומנוחה לעומת עומס, אך בלי להפעיל לחץ או להטיף. תמיד הרגשתי שחשוב לו שבעלי ואני נרגיש טוב, והוא משקיע זמן ומחשבה כדי להיטיב עם מטופליו. אני ממליצה על יריב בחום, ומאחלת שעוד רבים יוכלו להנות ממומחיותו, הידע שלו, וגישתו האנושית והאיכפתית, ולשפר את איכות חייהם, כפי שקרה לי.

בברכת בריאות לכולנו,

ד"ר אליס בר נס