בעיות נפוצות נוספות

הטיפול במחלות כלליות וחיזוק המערכת החיסונית ברפואה הסינית

בקליניקה שלי אני מטפל במגוון מחלות כלליות לרבות:

  • לחץ דם
  • כולסטרול ושומנים בדם
  • סכרת
  • אלרגיות
  • בלוטות שומן 
  • כאבי ראש ומיגרנות
  • סחרחורות וורטיגו
  • סינוסיטיס
  • ריניטיס
  • אסטמה
  • טינטון
  • דלקות גרון ואוזניים
  • דלקות שתן חוזרות

מהי בריאות?

בריאות היא מושג רחב שתלוי בהרבה גורמים המשפיעים על חיינו. ברפואה הסינית, כאשר אנו מדברים על "לשמור על הבריאות", הן גופנית והן נפשית, אנחנו מדברים על מערכת חיסונית מתפקדת וחיונית שמתבטאת בעמידות הגוף בפני וירוסים וחיידקים, בהתמודדות טובה עם דלקות, מחלות ומצבים עונתיים, ובשמירה על חיוניות ואיכות חיים לאורך זמן.

כשהגוף יוצא מאיזון: מחלות חוזרות ומחלות כרוניות

פעמים רבות הגוף יוצא מאיזון מסיבות שונות, ויש לנו תקופות בחיים בהן אנו פגיעים יותר – חולים בתדירות גבוהה, מתקשים להתגבר על מחלה ללא התערבות חיצונית (אנטיביוטיקה, סטרואידים), נדבקים בקלות, מפתחים תגובות אלרגיות, ומפתחים תסמינים וכאבים שהופכים לכרוניים.

לחץ-דם, כולסטרול, מיגרנות, אלרגיות, דלקות חוזרות, ריבוי וירוסים ומחלות – כולם קשורים במצב הבריאות הכללי שלנו ומעידים על תפקודה ומצבה של המערכת החיסונית.

יעילותה של הרפואה הסינית בחיזוק המערכת החיסונית

ברפואה הסינית אנו רואים חולשה של המערכת החיסונית כהפרה של האיזון הכללי וכהפרעה או חסימה בזרימת הצ'י (אנרגיית החיים) בגוף. כל מחלה, דלקת, כאב או מצב כרוני מהווים "איתות" של הגוף להתייחס לבעיה באופן מערכתי, עמוק ושלם, ולא לטפל רק בסימפטום או בכאב.

הרפואה הסינית יעילה ומומלצת במיוחד לחיזוק המערכת החיסונית ולטיפול במחלות חוזרות ומחלות כרוניות. יתרונה של הרפואה הסינית הוא בכלים מגוונים: דיקור סיני, ייעוץ תזונתי, צמחי מרפא, כוסות רוח ושיאצו, אשר השילוב ביניהם מסייע לריפוי מהיר יותר שנשמר לאורך זמן.

יתרון נוסף של הרפואה הסינית הוא בטיפול מהשורש בעומק הבעיה. הרפואה הסינית רואה את הגוף כמכלול של מערכות ואיזונים ושואפת להגיע להרמוניה ואיזון כללי, ולא רק להעלמת הכאב או הסימפטום. התוצאה היא טיפול הוליסטי, מקיף בעל תוצאות מצוינות שנשמרות לטווח הארוך.

טיפול ברפואה סינית ונטילת תרופות

מטופלים רבים שלי נוטלים תרופות הן באופן זמני לצורך התמודדות עם מחלה, אלרגיה או דלקת, והן באופן קבוע להתמודדות עם מצב כרוני (לחץ-דם, כולסטרול, מיגרנות, פיברומיאלגיה). כפי שאני מסביר להם, חשוב לי להסביר גם לך: הטיפול ברפואה סינית אינו סותר או מפריע לשימוש בתרופות, הוא פועל יחד איתן, והוא מאפשר לך לטפל בכל בעיה ומחלה באופן עמוק ומקיף שמתייחס הן לסימפטום והן לשורש הבעיה. מניסיוני, ניתן להגיע לתוצאות מצוינות באמצעות הטיפול ברפואה סינית, ועי כך להקטין את הצורך בתרופות או לבטל את התלות בתרופות בכלל.

בין אם מטופל או מטופלת שלי נוטלים או לא נוטלים תרופות, השאיפה המרכזית שלי כמטפל היא לסייע להם באמצעות הרפואה הסינית להגיע לבריאות טובה ואיכות חיים.

באמצעות הטיפול בכלים כמו דיקור, שיאצו, תזונה ותרגילים, אפשר להגיע לאיזון של המערכת החיסונית והגוף כולו, להקל על תסמינים ומחלות, ולשפר את עמידות הגוף ואיכות החיים לאורח זמן.

תזונה, פעילות גופנית ובריאות

כידוע, בריאות טובה, מערכת חיסונית מאוזנת ושמירה על איכות חיים מושפעים גם מגורמים סביבתיים. תזונה לא מאוזנת עשויה לפגוע בגוף ובחוסנה של המערכת החיסונית. תזונה מיטיבית ומותאמת יכולה לסייע לגוף להחלים ולשפר את תפקוד המערכת החיסונית. 

התעמלות ונשימה נכונה משפרות את זרימת הדם, מצב הרוח ורמות האנרגיה בגוף. לפיכך, בטיפול בקליניקה אני משלב גם ייעוץ תזונתי, שיחות ותרגילי גוף ונשימה, הכל –  בהתאם למצבך הגופני, לבעיה שמציקה לך ולאורח החיים והקצב המתאים לך.

אני מזמין אותך לעשות צעד חשוב לקראת ריפוי ושיפור איכות החיים שלך.

אשמח לסייע לך ולעמוד לרשותך בכל שאלה,

אני כאן בשבילך,
יריב.

הטיפול בבלוטות שומן (Lipomas) באמצעות הרפואה הסינית

הטיפול בבלוטות שומן (Lipomas) באמצעות הרפואה הסינית

בלוטות שומן הן תופעה נפוצה באוכלוסייה. לטיפול בבלוטות שומן באמצעות רפואה סינית הגעתי דרך מחקר עצמאי מעמיק שלי, משום שגם

הטיפול בדלקות בדרכי השתן ברפואה סינית

הטיפול בדלקות בדרכי השתן ברפואה סינית

דלקות בדרכי השתן הן בעיה מוכרת מאוד בקליניקה ובטיפול ברפואה סינית בכלל. רובנו סבלנו לפחות פעם בחיינו מדלקת בדרכי השתן,

עונת הסתיו על פי הרפואה הסינית

עונת הסתיו על פי הרפואה הסינית

האם גם אתם מרגישים כבר את הסתיו באויר? אוגוסט חלף לו. אנחנו בעיצומו של חודש ספטמבר. בצידי הדרכים כבר נזקפים