דיקור סיני למיגרנה – הפתרון לכאב שלך

מחקרים מראים כי כ- 23% מהאוכלוסייה סובלים ממיגרנות (17.6% מהנשים, 5.9% מהגברים) המיגרנה מאופיינת בכאבי ראש חזקים וטורדניים, אשר בדרך כלל מתחילים באזור אחד של הראש, אך עשויים להתפשט בהמשך אף לכולו. המיגרנות מלוות בתופעות כגון בחילות, הקאות, בעיות במערכת העיכול, רגישות לאור ולקול, כבדות בעיניים, הפרעות בראייה ובמתח. המיגרנה עקשנית והיא מלווה את הסובל ממנה לאורך שנים רבות, ואורכה בדרך כלל בין מספר שעות בודדות למספר ימים בכל פעם.

מיגרנה – רפואה סינית

המיגרנה פוגעת מאד באיכות החיים של הסובלים ממנה. הרפואה המערבית הקונבנציונאלית טרם מצאה את הסיבה להופעת המיגרנה ואת דרך הטיפול היעילה בה והפתרון המרכזי לפיה כיום הוא משככי כאבים – אשר רובם גורמים לתופעות לוואי קשות ומטפלים בכאב נקודתית בלבד. הרפואה  הסינית, המשלבת כלי טיפול עתיקי יומין עם כלים ושיטות חדשניים ואפקטיביים, מספקת מענה מצוין למיגרנות, המטפל בבעיה מהשורש ומונע חזרתם של הכאבים. כאב הראש הוא סימפטום לתופעה מורכבת יותר המתרחשת בתוך הגוף. כל עוד מערכת הדם והצ'י – אנרגיית החיים – זורמות באופן חופשי במרידיאנים (המסלולים בהם זורמת האנרגיה בגוף ודרכם מוזנים כלל האיברים), בריאות האדם תהיה טובה. כשהן נתקעות במיקום מסוים, הבריאות תפגע.
האזור/ האיבר בו קיימת בעיה, משפיע ישירות על מיקומו של כאב הראש במיגרנה ועוצמתו. כך למשל בעיה בקיבה תשפיע על המצח, בעיה בכבד או בשלפוחית השתן תשפיע על האזור האחורי של הראש, בעיה בכבד תשפיע על הרקות וכן הלאה. כשמסלול הזרימה במרידיאנים ישתחרר ויושג איזון, הבעיה תיפתר.

הגורמים למיגרנה:       

  1. סיבות גנטיות.
  2. רגשות שליליים כגון לחץ וחרדה – המשפיעים באופן ישיר על פעילות תקינה של איברים פנימיים בגוף (למשל חרדה ודאגה משפיעות על הטחול, כעס על הכבד וכן הלאה).
  3. תזונה ואורח חיים – מחסור בוויטמינים, אכילת יתר וכן צריכה של מזונות מסוימים (למשל מזון חריף, מתועש ומטוגן, בשר אדום, מוצרי חלב וכו') מגבירים את הסיכוי להופעת מיגרנה.
  4. עבודה מרובה מידי וחוסר במנוחה.
  5. גורמים חיצוניים נוספים – שינויי טמפרטורה קיצוניים, חוסר או עודף שינה, חוסר בנוזלים, עומס יתר על העיניים, לחץ ועוד.

הרפואה הסינית מציעה מגוון שיטות יעילות לטיפול במיגרנות ובהן דיקור סיני, שימוש בצמחי מרפא ושינוי תזונה ואורח חיים. הטיפולים הם טבעיים, ללא תופעות לוואי, מתאימים לכל גיל ובעיקר – פותרים את הבעיה מהשורש ולא רק מטפלים נקודתית בסימפטום!

דיקור סיני לכאבי ראש

מחקרים שנערכו בתחום הטיפול בכאב הראו חד משמעית כי דיקור סיני יעיל ביותר בטיפול במיגרנה. הכיצד?

  1. משפר את זרימת הדם והצ'י בגוף, תוך הגברת רמת החמצן לרקמות ושיפור תפקוד המערכות והאיברים.
  2. מטפל בסימפטומים שנלווים למיגרנה – כגון בחילות, הקאות, סחרחורות ועוד.
  3. מאזן את רמת הורמון הסרוטונין בגוף, אשר ירידה בכמותו גורמת למיגרנה.
  4. דלקות שונות בגוף יכולות לגרום להופעת המיגרנה. במקרה זה, הדיקור הסיני גורם לשחרור חומרים חיוניים לזרם הדם שנלחמים בדלקות הללו.

נקודות דיקור למיגרנה – כיצד מתבצע הטיפול?

דיקור סיני בראש אינו כרוך בתחושות של כאב וחוסר נעימות. לאחר אבחון הבעיה, יוצבו מחטים דקיקות ועדינות בנקודות שונות  בגוף ולהן השפעה חשובה על הליך הריפוי. המחטים יושארו כחצי שעה – 45 דקות ולאחר מכן יוסרו בעדינות. עם ההסרה – תגיע ההקלה בכאב (אם המטופל אגיע בהתקף)  ושיפור משמעותי בתחושה הכללית של הגוף.

יריב כליף הנו מומחה ברפואה סינית לכל המשפחה ומזה שני עשורים מטפל במסירות ומקצועיות באלפי מטופלים הסובלים מבעיות רפואיות שונות, בניהם מיגרנות וכאבי ראש. לאחר טיפול בדיקור סיני חזרו לחיים איכותיים וטובים – ללא כאב!

נשמח לסייע לך בטלפון 052-2496551.